The Tiger Woods National Enquirer cover up that is unbelievable

Posted By: Steve Bellamy on December 4, 2009 7:36 am

We started covering this goofy saga because Tiger Woods owns in Jackson Hole near the ski resort and Elin Nordegren is a skier from Sweden.  Not knowing how many layers were on the onion, we found ourselves pregnant with Tigergate, but at the same time we dig so hard finding great news in the ski industry…we think we find some pretty good angles on this one. 

But this angle has got to be the craziest.  It is being reported that the National Enquirer had proof that Tiger Woods was having an affair 2 years ago and instead of outing him, they traded/leveraged the info to get Tiger to do a cover story for Men’s Fitness Magazine which is owned by the same company, American Media. 

Now the American Media CEO David Pecker and former Men’s Fitness editor-in-chief Neal Boulton are in a war of words.  “David Pecker knew about Tiger Woods infidelity a long time ago,” said Neal Boulton to the New York Post.  “We were going to do a quid pro quo with America’s favorite sports star, just to get his name on the cover of a magazine.  That was too much for me.  That’s when I high-tailed it out of there.”

In response David Pecker went after Neal Boulton calling him a disgruntled former employee and said that the allegations were untrue. Supposedly, the tip was given to the Enquirer after the mother of the girl that Tiger was having an affair with, and it fostered grainy pictures of the golfing great in a less than flattering situation with the girl.

No info on whether the Enquirer had any other information on Rachel Uchitel or Jaimee Grubbs.

Comments